Kom ons team versterken
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Functieomschrijving
Je wordt hier tewerkgesteld als dossierbeheerder. Hierdoor ben je verantwoordelijk voor je eigen dossiers en ben je het eerste aanspreekpunt van de klant;
-
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …
-
Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijk.
-
Afsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelasting.
-
Voorbereiden + indienen van de personenbelasting.
​
Profiel
-
Je hebt je kennis te danken aan je bachelordiploma Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardige opleiding;
-
Ervaring in een boekhoudkantoor is een vereiste.
-
Je hebt een positieve ingesteldheid en weet een leuke babbel te slaan met je collega's zodat er een toffe sfeer heerst op kantoor!
-
Het contact met klanten schrikt je niet af.
​
​
Jobgerelateerde competenties
· Telefonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren
· Documenten coderen, klasseren en archiveren
· Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren
· Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
Persoonsgebonden competenties
· Regels en afspraken nakomen
· Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
· Zelfstandig werken
· Klantgerichtheid
· Zin voor nauwkeurigheid hebben
· Leervermogen hebben
· Samenwerken als hecht team
· Resultaatgerichtheid
· Omgaan met stress
​
Aanbod
-
Hier investeren ze in jou, en in je kennis. Opleidingen, cursussen, seminaries; stel zelf je opleidingspakket samen en til je kennis naar een hoger level.
-
Het salarispakket ( incl. onkostenvergoeding/maaltijdcheques/...) wordt afgestemd op jouw kennis en ervaring. Dit wordt op regelmatige basis geëvalueerd
-
Hier kom je terecht in een warme, familiale omgeving. Geen afstandelijk gedoe, maar gewoon een vriendschappelijke sfeer onder collega's waar ruimte wordt gelaten voor plezier en humor.
-
Dankzij korte communicatiekanalen communiceer je rechtstreeks met de partners van het kantoor.
​
Plaats tewerkstelling
Fisconsult-Account
HERENTALSESTEENWEG 53 2230 HERSELT
Vereiste studies
-
Prof. bach. Bedrijfsmanagement: Accountancy-fiscaliteit
-
Graduaat Boekhouden - Informatica
-
Gelijkwaardig door ervaring.
Werkervaring
-
Minimum 2-3 jaar ervaring
Talenkennis
-
Nederlands (zeer goed)
Contract
-
Vaste Job
-
Contract van onbepaalde duur
-
Voltijds
-
Dagwerk
Waar en hoe solliciteren?
Contactpersoon: Jared Colla
Herentalsesteenweg 53 2230 Herselt
Telefoon: 014/54.54.90
E-mail: jared@fisconsult-account.be