top of page

Kom ons team versterken

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Functieomschrijving


Je wordt hier tewerkgesteld als dossierbeheerder. Hierdoor ben je verantwoordelijk voor je eigen dossiers en ben je het eerste aanspreekpunt van de klant;

  • Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …

  • Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijk.

  • Afsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelasting.

  • Voorbereiden + indienen van de personenbelasting.

Profiel
  • Je hebt je kennis te danken aan je bachelordiploma Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardige opleiding;

  • Ervaring in een boekhoudkantoor is een vereiste.

  • Je hebt een positieve ingesteldheid en weet een leuke babbel te slaan met je collega's zodat er een toffe sfeer heerst op kantoor!

  • Het contact met klanten schrikt je niet af.

Jobgerelateerde competenties

·       Telefonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren

·       Documenten coderen, klasseren en archiveren

·       Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren

·       Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)

 

 

Persoonsgebonden competenties

·       Regels en afspraken nakomen

·       Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)

·       Zelfstandig werken

·       Klantgerichtheid

·       Zin voor nauwkeurigheid hebben

·       Leervermogen hebben

·       Samenwerken als hecht team

·       Resultaatgerichtheid

·       Omgaan met stress

Aanbod
  • Hier investeren ze in jou, en in je kennis. Opleidingen, cursussen, seminaries; stel zelf je opleidingspakket samen en til je kennis naar een hoger level.

  • Het salarispakket ( incl. onkostenvergoeding/maaltijdcheques/...) wordt afgestemd op jouw kennis en ervaring. Dit wordt op regelmatige basis geëvalueerd

  • Hier kom je terecht in een warme, familiale omgeving. Geen afstandelijk gedoe, maar gewoon een vriendschappelijke sfeer onder collega's waar ruimte wordt gelaten voor plezier en humor.

  • Dankzij korte communicatiekanalen communiceer je rechtstreeks met de partners van het kantoor.

Plaats tewerkstelling

Fisconsult-Account
HERENTALSESTEENWEG 53 2230 HERSELT

 

Vereiste studies

  • Prof. bach. Bedrijfsmanagement: Accountancy-fiscaliteit

  • Graduaat Boekhouden - Informatica

  • Gelijkwaardig door ervaring.

Werkervaring

  • Minimum 2-3 jaar ervaring

Talenkennis

  • Nederlands (zeer goed)

Contract

  • Vaste Job

  • Contract van onbepaalde duur

  • Voltijds

  • Dagwerk

 

Waar en hoe solliciteren?

Contactpersoon: Jared Colla

Herentalsesteenweg 53 2230 Herselt

Telefoon: 014/54.54.90

E-mail: jared@fisconsult-account.be

bottom of page